fetchmail-4.4.4-2

David Sauer davids na iol.cz
Středa Červenec 8 18:06:51 CEST 1998

Michal Rada <michael na atrey.karlin.mff.cuni.cz> writes:

>   Mam nainstalovan redhat-5.1. Ve standardni instalaci se vyskytuje %subj.
> Potiz je v tom, ze patrne funguje spatne. Nezvlada totiz zpracovavat
> parametr za -u a proste ho ignoruje.
> jinymi slovy se mne tam snazi nalogovat pod stejnym uzivatelskym jmenem,
> jako mam na svem pocitaci a proste parametr za -u ignoruje.
>
> Ma nekdo podobne problemy?

Zdravim vsechny,
  jasne ze ano. Kupodivu, pokud se do .fetchmailrc doplni pro
prislusny server parametr: user <jmeno>, funguje mi to.
  Mam ale jeste jiny problem - zkousim pripojeni na IOL, a problem je
v tom, ze doporuceny mail server (hermes.iol.cz) neexistuje, v
prislusne domene DNS je jen MX zaznam, ukazujici na
kerberos.telecom.cz.
  Program fetchmail tento klidne ignoruje, vypise jen, ze v domene
 nejsou zadne zaznamy typu A (a ma pravdu).
  Pouzivate nekdo na stahovani mailu jiny software, pripadne jsou s
jinou verzi fetchmailu lepsi zkusenosti ? Podle me se jedna o rozumny
zpusob jak presmerovat postu na jiny stroj a povazuji to za chybu
fetchmailu.
                           dekuji vsem,
                                       David Sauer
--