Sdileni promennych mezi procesy

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Čtvrtek Červenec 9 13:58:07 CEST 1998

On Thu, 9 Jul 1998, Jaroslav Honsa wrote:

> Dobry den,
>
> mel bych dotaz na funkce v C.
> Potrebuji sdilet databazi promennych (max. desitky) mezi nekolika procesy
> (2 -3). Jak se to da jednoduse (pomoci shared memory a semaforu mi to
> pripada zbytecne slozite a mozna zatim nad moje sily) udelat? Mam
> vyzkouseno sdileni pres soubor, ale to se mi nelibi. Napadla me moznost
> pres promenne prostredi, ale neznam "dependece". Bude to takhle fungovat?
> nebo je jina moznost? Staci mi nasmerovani.

 Mozna by take stalo uvazit, zda jednotlive procesy nemohou byt vlakny
jednoho procesu a v pripade ze mohou, pouzit POSIX threads.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *