PCMCIA sietovka

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Červenec 9 11:18:27 CEST 1998

no musiim priznat ze som sa myylil....
vazne si mal pravdu v kerneli (2.0.34) nie je ziadna zmienka o PCMCIA
Tak som sa kukol do manuaalu = najlahsie riesenie...
tam su popiisane spustacie subory a configuracie ohladne pcmcia
treba sa popozerat do /etc/pcmcia a sa pokusit nastavit ju aj v
/etc/sysconfig/pcmcia
musiim priznat ze s takou sietovkou som sa etse nestretol a v zivote
som ju nenastavoval.....
mozno najlahsia cesta by bola ist cez ixy (ak to tam maju).
ja sa este pokuusim daco zohnat na tuuto teemu...lebo sa mi vidi velmi
aktualna ..kedze notebooky a laptoty su uz dnes pomaly samozrejmostou ..

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/
     University of Agriculture       Voice: (0042) 087/601 kl. 864
       Nitra, Slovakia                             087/412616

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/