Regularni vyraz

Tomas Kouba tomas na neo.cz
Pátek Červenec 10 11:35:52 CEST 1998

Dekuji za odpoved.

Bohuzel jsem se asi nedostatecne vyjadril a proto bych to rad upresnil.
Potrebuji to pro jakykoliv retezec, tedy aby regularni vyraz vyhodnotil
vsechny zadane retezce stejny zpusobem a dodal mezi ne lomitka. Bohuzel
nemam s regularnimi vyrazy moc zkusenosti. Potrebuji to pro konfiguraci
HTTP serveru Apache pro modul "mod_rewrite", kde je v dokumentaci napsano,
ze se ma pouzit regularni vyraz. Pokud to nepujde, musim to osetrit v
PERLu, kde mam stejny problem. Tam by to sice slo vyresit funkci
"substr()", ale regularni vyraz by byl take lepsi, protoze tento programek
v PERLu bude volan pri kazdem pouziti (hitu) HTTP serveru. Proto by to melo
byt co nejrychlejsi a i v PERLu by tedy bylo lepsi pouzit regularni vyraz.
Regularni vyraz pouzity primo v konfiguracnim souboru Apache by byl
nejrychlejsi.

Moc tedy prosim o pomoc...

-----------------------------
Tomas Kouba
mailto:tomas na neo.cz

> Uz se s tim trapim 1/2 dne. Nemohl by mi nekdo pomoci jaky pouzit
> regularni vyraz (pokud je to mozne), ktery by retezec:
>
> "abcde"
>
> vyhodnotil jako retzec:
>
> "a/b/c/d/e/"
Zalezi kde. Predpokladam editor vi a jemu podobne.
Pak napriklad v prikazovem rezimu
: s/abcde/a\/b\/c\/d\/e/

Pokud tuto funkci potrebujete ve skriptu, pouzijte sed.

                               Pavel JustA