Regularni vyraz

Peter Kundrat kundrat na gic.sk
Pátek Červenec 10 12:36:53 CEST 1998

On Fri, Jul 10, 1998 at 11:46:59AM +0200, Tomas Kouba wrote:
> Dekuji za odpoved.
>
> Bohuzel jsem se asi nedostatecne vyjadril a proto bych to rad upresnil.
> Potrebuji to pro jakykoliv retezec, tedy aby regularni vyraz vyhodnotil
> vsechny zadane retezce stejny zpusobem a dodal mezi ne lomitka. Bohuzel
> nemam s regularnimi vyrazy moc zkusenosti. Potrebuji to pro konfiguraci
> HTTP serveru Apache pro modul "mod_rewrite", kde je v dokumentaci napsano,
> ze se ma pouzit regularni vyraz. Pokud to nepujde, musim to osetrit v
> PERLu, kde mam stejny problem. Tam by to sice slo vyresit funkci
> [...]

Skuste toto :

RewriteEngine on
RewriteLog    /var/log/apache-ssl/rewrite.log
RewriteLogLevel 2
RewriteRule   ^(.*/test.*/)([^/])([^/]*)$               $1$2/$3 [N]

Ovsem toto nahadze lomtika za kazdy znak za poslednym lomitkom za retazcom test
(cize aj ked nepojde o adresar, co asi vadi). Takze este treba osetrit, aby
neprepisoval koniec retazca (nie je jasne ako si to predstavujete) ..

			pk

--
Peter Kundrat
kundrat na gic.sk