PCMCIA sietovka

Petr Kadlec petr na egc.ipex.cz
Pondělí Červenec 13 06:57:28 CEST 1998

On Thu, 9 Jul 1998, Jan Satko wrote:

> no musiim priznat ze som sa myylil....
> vazne si mal pravdu v kerneli (2.0.34) nie je ziadna zmienka o PCMCIA
> Tak som sa kukol do manuaalu = najlahsie riesenie...
> tam su popiisane spustacie subory a configuracie ohladne pcmcia
> treba sa popozerat do /etc/pcmcia a sa pokusit nastavit ju aj v
> /etc/sysconfig/pcmcia
Jo to jsem nastavil...

> musiim priznat ze s takou sietovkou som sa etse nestretol a v zivote
> som ju nenastavoval.....
> mozno najlahsia cesta by bola ist cez ixy (ak to tam maju).
No abych se priznal, tak mi to uz funguje. Jelikoz jsem toho na disku moc
nemel, udelal jsem novou instalaci z CD, po restartu to sitovku naslo.
Bohuzel jsem prosel vsechny spousteci scripty, a bylo vse stejne jak jsem
to nastavil ja. Takze jsem stejne hloupej jako driv :-(

	Petr

* Petr Kadlec                   *
* pkadlec na egc.ipex.cz           *
* pkadlec na usa.net               *