SMC-ULTRA

Robert Follner follner na icl.cz
Úterý Červenec 14 12:08:49 CEST 1998

David Rohleder wrote:

> Rekl bych, ze je to bud nesmysl, nebo mate vadnou kartu. Nam tady SMC
> Ultra jede hodne na TP a takove problemy vubec nemame. Naopak SMC se
> mi jevi lepsi nez 3com.

No, ja mam s kartami SMC ty nejlepsi zkusenosti. Spis bych se zameril na
nasledujici:
 SMC Ultra je hooodne stara, proto bych od ni necekal, ze se domluvi se
switchem nejak bleskove zda full duplex ano ci ne. Ona to asi vubec
neumi.
Takze bych zkusil mrknout, jestli switch nema dany port nastaveny na
full duplex a v pripade kladne odpovedi bych to zakazal.
 Jinak mne nenapada, kde by mohl byt jiny problem (pokud neuvazuji vyse
zminenou poruchu HW).
 Pro priste doporucuji mene unahlene zavery (SMC je moje nejoblibenejsi
znacka, tak mne to trochu dotklo ;-) .

--

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno