SMC-ULTRA

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Červenec 14 13:16:31 CEST 1998

On Tue, 14 Jul 1998, Robert Follner wrote:

> [...]

Souhlas. Mozna jeste Intel EtherExpress je na Linuxu to nejlepsi co jsem
zatim videl.

> No, ja mam s kartami SMC ty nejlepsi zkusenosti. Spis bych se zameril na
> nasledujici:
>  SMC Ultra je hooodne stara, proto bych od ni necekal, ze se domluvi se
> switchem nejak bleskove zda full duplex ano ci ne. Ona to asi vubec
> neumi.
> Takze bych zkusil mrknout, jestli switch nema dany port nastaveny na
> full duplex a v pripade kladne odpovedi bych to zakazal.
>  Jinak mne nenapada, kde by mohl byt jiny problem (pokud neuvazuji vyse
> zminenou poruchu HW).

To bude ono. Ten switch se te karte snazi za kazdou cenu vnutit
full-duplex nebo neco podobneho a bohuzel ta karta je z toho dost mimo.
Kdyby se nasadil na tom segmentu nejaky monitoring, bylo by mozna videt,
jestli chodi spatne pakety nebo co se deje.

R.V.

>  Pro priste doporucuji mene unahlene zavery (SMC je moje nejoblibenejsi
> znacka, tak mne to trochu dotklo ;-) .
>
> --
>
>  That's all, folks.
>  Robert Follner, ICL Brno
>  + 420 - 5 - 746 743
>  use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |