Pristupova prava na chat skript

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Úterý Červenec 14 13:49:47 CEST 1998

Dobry den,

pro vytaceni linky pouzivam pppd s chat skriptem. V dokumentaci pppd
jsem se docetl, ze je mozne udelat pppd suid root, aby mohl tocit
neprivilegovany uzivatel, ze ten program je na to zarizen. Problem je
ale s tim chat skriptem; v nem je napsane heslo a to by nemusel kazdy
videt, takze chat.skript nechci mit citelny pro vsechny. Vyzkousel
jsem dat i chatu suid root - to funguje - ale nevim, zda to je
bezpecne. Pomerne me prekvapilo, ze nastaveni skupiny vlastnika a
sgid bit nepomohlo (podle logu permission denied na skript) - udelal
jsem neco spatne nebo to fungovat nemuze? Jaky je spravny postup?
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz