SMC-ULTRA

Robert Follner follner na icl.cz
Středa Červenec 15 09:22:45 CEST 1998

Ahoj,
jeste me napadlo par veci, ktere by mohly zpusobovat problemy:
1) full duplex vs. half duplex - to uz jsme diskutovali
2) 10 Mb/s vs. 100Mb/s na switchi - ale to uz jsi asi taky zkousel
3) delka kabelu mezi switchem a kartou by mela byt v rozmezi
   6 - 100 metru (ne mene, ne vice).
4) nektere windowsovni ovladace (myslim ze zrovna pro SMC ale i jine)
   mely problemy s Ethernet frame 802.2 . To ale nevim, jestli je tvuj
pripad.
5) uz mne nic nenapada, ale kdyz me neco trefi, tak napisu.
Ahoj.

--

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno