SMC-ULTRA

Smolik Daniel smolikdan na email.cz
Středa Červenec 15 17:05:25 CEST 1998

Robert Follner wrote:

> Ahoj,
> jeste me napadlo par veci, ktere by mohly zpusobovat problemy:
> 1) full duplex vs. half duplex - to uz jsme diskutovali
> 2) 10 Mb/s vs. 100Mb/s na switchi - ale to uz jsi asi taky zkousel
> 3) delka kabelu mezi switchem a kartou by mela byt v rozmezi
>    6 - 100 metru (ne mene, ne vice).
 Ja to zkousel ze zacatku jen pres propojovaci kabel, ale pak jsem to
testoval i v zasuvkach o patro vys. To nebude ono. Ta minimalni delka to
je fakt ?
To jsem jeste neslysel, ja myslel, ze neco takoveho bylo jen na koaxu.

> 4) nektere windowsovni ovladace (myslim ze zrovna pro SMC ale i jine)

>    mely problemy s Ethernet frame 802.2 . To ale nevim, jestli je tvuj
> pripad.
 Tak abych rek pravdu nevim co mi tam beha. Mam vsude jen Linx a NFS pod
DOS.
 Kde zjistim co mi tam beha ?

		Ahoj Dan

---