Blazniva lenochova idea

Radovan Semancik semancik na alert.sk
Středa Červenec 15 10:25:19 CEST 1998

Dravim Linux folk!

Mam taky napad hodny lenivca ako som ja: Pripojit dialkove ovladanie k
mojmu linux boxu. Myslim dialkove ovladanie ako maju televizory a vedea
a HiFi sety. A rad by som vedel:

1) Predava sa nieco take? Da sa pouzit IRDA port? Kolko asi taka sranda
stoji?

2) Ako donutit aplikacie (napr. z KDE, kmix, xcd, x11amp, atd.) aby
pocuvali to dialkove ovladanie

3) (Trosku off-subject) Aky hardware potrebujem, aby som dokazal pomocou
software ovladat zdroj v krabici PC-cka? Ide mi o to, aby ten stroj, ked
ho pomocou dialkoveho ovladania poslem spat, aby bol ticho, tj. vsetky
ventilatory off, harddisky off ... vsetko mechanicke vypnut a to co
treba chladit ubrzdit tak aby sa to nehrialo. A rano povedzme o 7:00 by
sa cely stroj sam zobudil (popr. aj nabootoval ak by bol naozaj vypnuty
a nie len uspaty) a pripravil mi fajn budicek :-)

--
                            Radovan Semancik (semancik na alert.sk)
                                  http://storm.alert.sk