doporuceny upgrade - Linux jadro 2.0.35

Lukas Horalek lin na ester.economia.cz
Středa Červenec 15 17:46:24 CEST 1998

On Wed, 15 Jul 1998, Tomas Vasko wrote:

> podarilo sa ten kernel niekomu uz stiahnut?
> na ftp.kernel.org sa uz druhy den neda dostat ako anonymous a
> cez http:// sa mi od rana od pol osmej podarilo stiahnut 600k ...
>
> nie je to uz niekde mirrornute? vsade kde som pozeral to este nebolo.

> 		tomas
> Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not tried it.

Ano, ftp.kernel.org je hrube pretizen - ovsem budme radi, myslim, ze je to
jednoznacny dukaz rozsirujici se obliby Linuxu.

Mmch. existuje 'velmi spratelene' zrcadlo ftp.uk.linux.org, o nemz
(nastesti) tolik lidi nevi. Jiz ve vcerejsim odpoledni jsem odtamdud mel
patch-2.0.35. O par hodin pozdeji jsem si stahl (bez nejmensich problemu)
kompletni jadro ze sunsite.ms.mff.cuni.cz.

						S pozdravem
						    Lukas Horalek,
						    Sprava poc. site,
						    HN, Economia, a.s.