Blazniva lenochova idea

Radovan Semancik semancik na alert.sk
Čtvrtek Červenec 16 10:03:57 CEST 1998

> prikonektit ctecku. napr. vykuchnout ze stareho videa.

a bude to kompatibilne? ... nepredavaju sa na to uz hotove "skatulky" ktore si len
prilepim na case?

> pak snad ten budik... a nebo si vzit digitalni budik, rozdelat, na pipani
> pridelat dva draty a napojit na ten konektorek co zapina pocitac (na ATX
> deskach je na to jumper-pripojka). no a az ma budik pipat, tak misto pipani
> sepne starter pocitace. mozna to bude chtiti nejaky kondenzatorek prip.
> diodku.

len to bude treba urobit tak, aby sa zase o par sekund nevypol, ked bude budik
pipat :-)

ale ved PC ma budik v sebe, mal by sa dat vyuzit ten .... to na to vyrobcovia
nemyslia alebo co?

--
                            Radovan Semancik (semancik na alert.sk)
                                  http://storm.alert.sk