Blazniva lenochova idea

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Středa Červenec 15 15:50:57 CEST 1998

V poslednim dopise Radovan Semancik pise:

> A co hardware pre IrDA? ... ja mam na doske len jumper s napisom IrDA ...

prikonektit ctecku. napr. vykuchnout ze stareho videa.

> a bude ta sranda rozumiet signalom z televizneho RC ovladaca

v tom je nejaky system. moje video ma napr. ovladac pro nejruznejsi druhy
televizi.

> ale to by som musel vstat skor ako pocitac, a to ja velmi nerad :-) ... ja by
> som radsej aby pocitac budil mna a nie naopak :-)

pak snad ten budik... a nebo si vzit digitalni budik, rozdelat, na pipani
pridelat dva draty a napojit na ten konektorek co zapina pocitac (na ATX
deskach je na to jumper-pripojka). no a az ma budik pipat, tak misto pipani
sepne starter pocitace. mozna to bude chtiti nejaky kondenzatorek prip.
diodku.

milan

> --
>                             Radovan Semancik (semancik na alert.sk)
>                                   http://storm.alert.sk

Milan Sorm  (aka Popelnik)    tel/fax/zazn: +420 5 46211083/46211311
office:  B205 - FI MU Brno    e-mail: sorm na fi.muni.cz
telefon: +420 5 41512348      web:    http://www.fi.muni.cz/~sorm/