nastaveni sendmail, relay_allow atp.

Martin Molhanec molhanec na fel.cvut.cz
Čtvrtek Červenec 16 15:37:28 CEST 1998

    Hi all !!

    Asi jsem nejakej hloupej, ale nemohu v redaht 5.1 nastavit spravne
soubory v /etc/mail, jedna se o soubory ip_allow, name_allow, relay_allow.
    Je mijasne, ze se tam daji vyjmenovat domeny, ale co kdyz chci treba aby
slo o vsechny domeny ? Nikde jsem nenasel informaci o tom, zdali jsou v tech
souborech mozne regularni nebo jake vyrazy, kdyz do nich dam .* coz by melo
znamenat vsechno, tak to stejnak pri pokusu z nelokalniho maileru hlasi, ze
nejde udelat relay, pokus z lokalniho maileru (postaka, treba elm) na tutez
adresu se odesle !

    Poradte mi, to tam opravdu musim vsechny domeny vyjmenovat ?

Martin