nastaveni sendmail, relay_allow atp.

Lukas Horalek lin na ester.economia.cz
Čtvrtek Červenec 16 23:41:01 CEST 1998

On Thu, 16 Jul 1998, Martin Molhanec wrote:

> znamenat vsechno, tak to stejnak pri pokusu z nelokalniho maileru hlasi, ze
> nejde udelat relay, pokus z lokalniho maileru (postaka, treba elm) na tutez
> adresu se odesle !
>     Poradte mi, to tam opravdu musim vsechny domeny vyjmenovat ?
> Martin

Ja bohuzel neporadim - mam RH 3.0.4 a IDAsendmail nepouzivam, konfiguruji
ho klasicky (ma opravdu IDA nejake treskute vyhody, popr. nevyhody?).

Ale vetru se s jinou, pribuznou otazku (plne, a az prilis obsirne zneni
jsem psal do teto konference 14.7.98, 04:03) :

Kterak (v /etc/mailertable, nejspise) zapezpecit, aby se lokalni posta
_ne_odesilala na postovni server providera. Zbylou postu bych tam posilal
(kvuli hromadnemu odesilani, ja, na rozdil od providera, visim pres
dial-up) pomoci DSsmtp.u.providera.cz (v /etc/sendmail.cf), ale potrebuju
tu vyjimku pro lokalni postu - je trochu hloupe, aby behala tam a zpet,
navic, pri vypnutem modemu, 'trosku' pomale :)

						diky
						    Lukas Horalek,
						    Sprava poc. site,
						    HN, Economia, a.s.