Scankody klaves

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Čtvrtek Červenec 16 16:36:01 CEST 1998

Derfinak Jan wrote:

> Blbost. X Win vedia odlisit numericke klavesy od normalnych. Preto to dokaze
> aj aplikacia v xterme. Skus nasledujuci program v xterme:

To samozrejme blbost neni a pokud si ja v keymape nadefinuji,
aby se pri stisku klavesy NumLock generovaly naprosto stejne
klavesy jako klasicke cislice, tak je to pro aplikaci typu xterm
naprosto transparentni a tedy nerozlisitelne.

Ovsem standartne se klavesy na numblocku odlisuji, takze
je potreba se podivat proc vam vraceji stejny keykod pokud
to nechcete.

--
		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk