Scankody klaves

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Čtvrtek Červenec 16 17:47:03 CEST 1998

On Thu, 16 Jul 1998, Zdenek Kabelac wrote:

> To samozrejme blbost neni a pokud si ja v keymape nadefinuji,

Blbost je, ze "treba zabezpecit aby numericke plus hadzalo iny kod". Ono
standartne v xterme hadze iny kod.

> aby se pri stisku klavesy NumLock generovaly naprosto stejne
> klavesy jako klasicke cislice, tak je to pro aplikaci typu xterm
> naprosto transparentni a tedy nerozlisitelne.

Ano, pokial si to predefinujes. Ale to sa odklaname od podstaty otazky.
Mimochodom stlacenie NumLock nema vplyv na klavesu + na keypade.
(Skus program v predchadzajucom maile.)

				jano

> Ovsem standartne se klavesy na numblocku odlisuji, takze
> je potreba se podivat proc vam vraceji stejny keykod pokud
> to nechcete.

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones