nastaveni sendmail, relay_allow atp.

Marek Chmiel chmielm na okd.cz
Pátek Červenec 17 19:38:01 CEST 1998

Martin Molhanec wrote:

>     Hi all !!
>
>     Asi jsem nejakej hloupej, ale nemohu v redaht 5.1 nastavit spravne
> soubory v /etc/mail, jedna se o soubory ip_allow, name_allow, relay_allow.
>     Je mijasne, ze se tam daji vyjmenovat domeny, ale co kdyz chci treba aby
> slo o vsechny domeny ? Nikde jsem nenasel informaci o tom, zdali jsou v tech
> souborech mozne regularni nebo jake vyrazy, kdyz do nich dam .* coz by melo
> znamenat vsechno, tak to stejnak pri pokusu z nelokalniho maileru hlasi, ze
> nejde udelat relay, pokus z lokalniho maileru (postaka, treba elm) na tutez
> [...]

Mam sice sendmail 8.8.7 na RedHat 5.0 ale problem vypadal stejne.
Hacek byl v antispamove ochrane zabudovane v sendmail.cf.
Do ip_allow je treba zadat IP adresy siti nebo hostu ze kterych je
povolen relay ...
Soubory name_allow a relay_allow jsem nechal prazne a pres DSxxx funguji
vsechny domeny.

Cau

Marek