Patch na 2.0.35

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Pondělí Červenec 20 15:52:21 CEST 1998

Dobry den,

jsem jediny, kdo mel problemy s patchem na 2.0.35?

Zdrojaky jsem mel 2.0.34 z kernel-source-2.0.34-1.i386.rpm (stazeno
ze sunsite), patch.2.0.35.gz z muni. Pri patchovani mi selhal patch
na defconfig (no pro me za me, ale nevim) a asi 4 souboru kolem
aic7xxxx (readme, .c i .h). Je to tim, ze RedHat ty zdrojaky
upravoval, nebo cim??? (Nastesti vubec nemam SCSI, takze to klidne
pouzivam i bez toho.)

Dekuji
--
Petr Novotny, ANTEK CS