Patch na 2.0.35

Peter Ivanyi ivanyi na internet.sk
Neděle Červenec 26 02:36:39 CEST 1998

> jsem jediny, kdo mel problemy s patchem na 2.0.35?
>
> Zdrojaky jsem mel 2.0.34 z kernel-source-2.0.34-1.i386.rpm (stazeno
> ze sunsite), patch.2.0.35.gz z muni. Pri patchovani mi selhal patch
> na defconfig (no pro me za me, ale nevim) a asi 4 souboru kolem
> aic7xxxx (readme, .c i .h). Je to tim, ze RedHat ty zdrojaky
> upravoval, nebo cim??? (Nastesti vubec nemam SCSI, takze to klidne
> pouzivam i bez toho.)

Mal som podobny problem, ale az teraz som si na to nasiel cas.
Problem dost velky, lebo stahovanie jadra modemom je neunosne.
Jadro treba zobrat z balika kernel-source-*-*.src.rpm z adresara
                                              ^^^^^^^
SRPMS. Sucastou tohto balika je aj subor kernel-*.spec, v ktorom
su popisane vsetky prilozene patche pouzite v kerneli dodavanom RH.
Ja som zacal na jadre 2.0.32 (RH5.0), a postupnym patchovanim a
kompilovanim som konecne na 2.0.35.

Peter
P.S. Kym som na to neprisiel, nadaval som na RH :-)