tek terminal

Jan Hubicka hubicka na horac.ta.jcu.cz
Pondělí Červenec 20 22:17:03 CEST 1998

> Hadam ze problem bude v kabelu.. Musi byt "prekrizeny"..

Zkusim to, ale zkousel jsem jak jeden kabel co jsem tu nasel tak jeden,
co vedl primo z toho terminalu v VAXovi. Ten by snad mel byt OK.
Pouzivam ale redukci a ta muze byt prekrizena take...dobry napad..

Honza

> Hynek

                   Have you browsed my www pages? Look at:
                       http://www.paru.cas.cz/~hubicka
      Koules-the game for Svgalib,X11 and OS/2,  Xonix-the game for X11
      czech documentation for linux index, original 2D computer art and
              funny 100 years old photos and articles are there!