tek terminal

Ivo Panacek Ivo.Panacek na regionet.cz
Pondělí Červenec 20 22:30:12 CEST 1998

Jan Hubicka wrote:

> pripojil jsem ho kabelem, nastavil na 9600, hardware handshaking,8bit, jeden
> stopbit
> , do inittab pridal
> getty /dev/ttyS1 9600
> ale k memu udivu se nic nedeje... zkousel jsem i ruzne dalsi nastaveni terminalu

Minuly tyden jsem si taky pripojoval stary terminal,
jenom xon/xoff => stinena dvoulinka stacila (jede mi
bez jakychkoliv propojek). Ale ac je
na nem canon samice, presto je to prekrizeny null-modem.
Je prakticke to ladit radeji bez inittabu takto:

stty -a </dev/ttyS1 ... zjisti stav
stty [nastaveni] </dev/ttyS1 ... zmeny
a nejak tam echovat, az to vypise, je vyhrano

treti parametr u getty byva label v /etc/gettydefs a tam
rovnou 9600 nebyva, me funguje "DT19200"

--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz/