hloupy ghostscript nebo uzivatel?

Robert Follner follner na icl.cz
Středa Červenec 22 13:18:39 CEST 1998

Pavel Kankovsky wrote:

> AFAIK, tisk vice stranek na jednu je provaden pomoci programu mpage.  V
> posledni dobe jsem mel tu "cest" tisknout desitky dokumentu, ktere jsem
> kvuli uspore papiru tiskl vetsinou zpusobem 4 na 1 zrovna pomoci mpage
> (2.4) a mohu rici, ze zhruba 75% postskriptu bylo potreba rucne upravit
> (bud pred mpage-m nebo po nem). Ziskal jsem v tom znacnou praxi <g>, takze
> jsem nehledal lepsi nastroj, ale pokud nekdo takovy zna, necht se ozve
> (osobne mam dojem, ze by bylo nejlepsi, kdyby to umel primo ghostscript).
Přeji krásný dobrý den.
Chtěl bych trochu poradit, co dělá ten mpage. Ghostscript, jak se zdá,
neumí dávat více stránek na jednu a to ani v případě, že ve Win95
nastavím postscriptovou možnost více stránek na jednu a pošlu na
linuxovou tiskárnu s ghostscriptem. Ghostscript to pak rozhodí normálně
každou stránku zvlášť.
Jak to teda ten mpage tomu ghostscriptu vysvětlí? A jaké úpravy je nutno
udělat, abych se dočkal požadovaného výsledku?
Díky za cenné rady a zkušenosti...

--

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno