hloupy ghostscript nebo uzivatel?

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Středa Červenec 22 18:33:54 CEST 1998

On Wed, 22 Jul 1998, Robert Follner wrote:

> [...]

To je ponekud zavadejici. Ghostscript je prekladac postscriptu, a
postscript jako jazyk umoznuje libovolne rozmisteni stranek na papir - podle toho,
jak si to kdo naprogramuje, napr. pres matici concat. Takze chyba je v
software, ktery postsrict produkuje ci ma produkovat, a ne v postsciptu.

> Chtěl bych trochu poradit, co dělá ten mpage. Ghostscript, jak se zdá,
> neumí dávat více stránek na jednu a to ani v případě, že ve Win95

---
Ondrej Koala Vacha