Presun celeho linuxu na novy disk ?

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Středa Červenec 22 17:01:01 CEST 1998

Bohumil Chalupa wrote:

> Tak se nam ten thread pekne zacyklil.  Jedna z prvnich odpovedi
> (nahodou moje ;-) byla prave v tomto smyslu, pak se objevilo nekolik
> dalsich, ktere rikaly, jak je to (jinak) lepsi.   :-))

pokud je /new na jinem disku tak by k cyklu diky switchi "-x"
nemelo dojit - ale takto jednoduse to pujde pouze pokud
puvodni disk s linuxem byl cely na jedne partition - coz
je IMHO dosti sebevrazedna kombinace.
(Jediny program, ktery hloupe cykli je diff -r a je na
nej nutne napsat "obchvatovavaci" skript, ktery rekurzi provede
sam)

Ja osobne si na cp -ax nemuzu stezovat - funguje docela
cool i pres nfs mountovane disky a je to rychlejsi nez rdist
(samozrejme pouze na svazek "/usr", "/" s "etc" a "/var" nejsou
dobrymi kandidaty pro export a zde je nutne  rdist pro
sitovy update pouzit)

--
		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk