Presun celeho linuxu na novy disk ?

Bohumil Chalupa bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Pátek Červenec 24 12:24:52 CEST 1998

On Wed, 22 Jul 1998, Zdenek Kabelac wrote:

> pokud je /new na jinem disku tak by k cyklu diky switchi "-x"
> nemelo dojit - ale takto jednoduse to pujde pouze pokud
> puvodni disk s linuxem byl cely na jedne partition - coz
> je IMHO dosti sebevrazedna kombinace.
> (Jediny program, ktery hloupe cykli je diff -r a je na
> nej nutne napsat "obchvatovavaci" skript, ktery rekurzi provede
> sam)

To jsem to asi napsal nesikovne.  :-))
Mel jsem na mysli, ze se 'zacyklil' diskusni thread o kopirovani
disku. Na puvodni dotaz, jak zkopirovat cely nainstalovany Linux
na jinou partition, jsem odpovedel prave radou cp -ax (+ vytvoreni
/proc, /mnt apod.).  Nasledovaly dalsi prispevky o tom, jak to udelat
lepe, nacez prisla reakce "alebo este lepsie cp -ax / /new", ktera
mne rozesmala a primela k odpovedi, bohuzel asi ne dost srozumitlene.
Rozhodne jsem nepsal nic o zacykleni samotneho kopirovani.  :-)

> Ja osobne si na cp -ax nemuzu stezovat - funguje docela
> cool i pres nfs mountovane disky a je to rychlejsi nez rdist
> (samozrejme pouze na svazek "/usr", "/" s "etc" a "/var" nejsou
> dobrymi kandidaty pro export a zde je nutne  rdist pro
> sitovy update pouzit)

Tak pres NFS jsem to, myslim, jeste nezkousel, ale jinak pro prehazovani
Linuxu z jedne partition na druhou, nebo treba z klasicke na (sw) RAID
uz nekolikrat, zadne problemy.

Zdravi
       Bohumil Chalupa