program na nahravani ze zvukovky

Pavel Kasparek kasparek na brailcom.cz
Středa Červenec 22 22:09:58 CEST 1998

Zdravicko vespolek,

nevite nekdo o nejakem programku ktery by nahraval ze zvukovky (z
/dev/dsp) a ukladal do souboru .wav a fungoval ?
Jde mi jen o jednoduchy programek pro prikazovou radku.

Zkousel jsem brec z baliku bplay 0.96 (z Debianu 2.0), ten by mel nahravat
i s buferovanim, ale jen vytvori hlavicku wav souboru a pak nic nedela,
jakoby cekal na nejake odstarovani...Navic umi soubor max 16MB. Pak jsem
zkousel wavr z baliku wav-tools 1.3, ten funguje ale nema buferovani a pri
nahravani v plne kvalite (44Khz16bitStereo) cas od casu asi nestihne
prebirat data - jadro hodi "Sound:recording overrun" a ve vysledku je
lupnuti. Pak jsem zkousel wavrec z baliku wavplay 1.0 a ten dela to same.
Pritom pocitac ma disk rychly dost a nic jineho nebezi.

Diky Pavel.

--
Pavel Kasparek
mailto:kasparek na brailcom.cz