program na nahravani ze zvukovky

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Pondělí Červenec 27 11:31:38 CEST 1998

On Wed, 22 Jul 1998, Pavel Kasparek wrote:

> Zdravicko vespolek,
>
> nevite nekdo o nejakem programku ktery by nahraval ze zvukovky (z
> /dev/dsp) a ukladal do souboru .wav a fungoval ?
> Jde mi jen o jednoduchy programek pro prikazovou radku.
>
> Zkousel jsem brec z baliku bplay 0.96 (z Debianu 2.0), ten by mel nahravat
> i s buferovanim, ale jen vytvori hlavicku wav souboru a pak nic nedela,
> jakoby cekal na nejake odstarovani...Navic umi soubor max 16MB. Pak jsem
> zkousel wavr z baliku wav-tools 1.3, ten funguje ale nema buferovani a pri
> nahravani v plne kvalite (44Khz16bitStereo) cas od casu asi nestihne
> [...]

 V baliku snd-util-3.8.tar.gz je prehravac vplay, bohuzel nevim, kde jsem
ho stahl.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *