Problem s ATI AGP a SMC 8416

Kubinec Stanislav skubinec na egc.ipex.cz
Čtvrtek Červenec 23 06:18:35 CEST 1998

	Predem vseho zdravim vsechny pratele LINUXu.
	Linux mam teprve par dni a navic nevim, jak to vubec jede na konferenci, tak prosim o
	schovivavost a trpelivost, nez se dostanu na urcitou uroven vyhovujici teto konferenci.

	Tak a co me trapi, prip. co by jsem prosil vedet...

	1/ Vlastnim PC 200MMX s ATI Xpert na Work 4MB RAM AGP a nemohu dat dohromady X-ka.
		Mam nainstalovany RedHat Linux Release 4.2
		Mel jsem jadro 2.0.30, to jsme s pomoci zkuseneho LINUXare (resp. on a ja jen koukal)
		zmenili a zkompilovali na 2.0.35, ktere dle jedne rady by melo AGP karty podporovat.
		U mne to hlasi, ze nemuze najit tech 4MB ram, prip. kdyz mu to tam nandame na tvrdo,
		ze tu ramku menuze namapovat.
		Pokud nekdo vi, co s tim, budu velice vdecen, kdyz se mi ozve.

	2/ Druhy problem mam se sitovkou...
		Mam k dispozici 2 karty: - WD 8003 SMC - ta chodi velice pekne, zadny problem
					- WD 8416 SMC - s tou mam problem...
			- Menim IRQ, I/O jak jen to jde, ale proste ji nerozchodim...
			- soubor /etc/conf.modules vypada takto:	alias eth0 wd
								options wd irq=7
								options wd io=0c300

		Pokud nekdo vi, jak to dat dohromay, aby to chodilo, ozvete se

	To by tak bylo pro zacatek vse....	Na poprve je toho az moc, ale presto pokud nekdo, at odpovi...

			Predem dikes vsem za napady...

	Kubinec Stanislav
	EGC - EnerGoConsult CB s.r.o.
	Ceske Budejovice