Cestina na konzoli & mc

Rudolf Ulč rudolf.ulc na oku-st.cz
Čtvrtek Červenec 23 06:29:20 CEST 1998

pismy.

> treba tam bude i "d" s apostrofem vpravo (neboli male "d" s hackem),
atd.

> chapu, ze mate svoje priority. ten ctrl-alt-f12 zas tolik nespecha ;-)
>
> pavel makovec

Při použití češtiny ucw se mě stává, že při killnutí aplikace se daná
konzola dostane do stavu, kdy neakceptuje funkční klávesy - např. místo
Enter konzola řídicí znak - zobrazí " ^ něco " . Zatím jsem nepřišel na
to, jak danou konzolu opět zprovoznit (mimo restartu Linuxu).

Rudolf Ulč
Okresní úřad Strakonice
rudolf.ulc na oku-st.cz
0342-441