Problem s ATI AGP a SMC 8416

Bohumil Chalupa bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Pátek Červenec 24 14:44:48 CEST 1998

On Thu, 23 Jul 1998, Robert Follner wrote:

> K tem sitovkam: nevim jak ted, ale driv bylo nutne dat kernelu vedet,
> ze chces pouzivat vice nez jednu sitovku. To se udela tim, ze se mu
> pri startu vnuti pres LILO nejaky parametr. Treba v /etc/lilo.conf se
> prida radek append=eth1,0x320,12 nebo tak neco. Ale vice se dozvis
> v Ethernet.HOWTO .

Z otazky neni uplne jasne, zda tam ty karty maji byt soucasne,
ale soudim, ze ne.

8416 je PNP, resil jsem to tak, ze jsem nejprve v DOSu PNP vypnul. K tomu
ovsem nestaci ke karte dodavany EZStart (GUI), je treba se serveru SMC
stahnout (radkovy) EZSetup a nechat si vypsat vsechny mozne volby.
(Pokrokovy pristup k veci pres ISAPNP Tools jsem nezkousel.)

Zdravi
         Bohumil Chalupa