Problem s ATI AGP a SMC 8416

Robert Follner follner na icl.cz
Čtvrtek Červenec 23 13:36:34 CEST 1998

Ahoj!
Co se tyka bodu 1, mam nasledujici. Myslim, ze v RH 4.2 jsou trochu
starsi X-ka, takze by to mohl byt problem. Zkusil bych pouzit
XFree86-3.2.2. Ty to udajne umi, ale pockej, jestli nezareaguje nekdo
zkusenejsi, treba poradi.
K tem sitovkam: nevim jak ted, ale driv bylo nutne dat kernelu vedet,
ze chces pouzivat vice nez jednu sitovku. To se udela tim, ze se mu
pri startu vnuti pres LILO nejaky parametr. Treba v /etc/lilo.conf se
prida radek append=eth1,0x320,12 nebo tak neco. Ale vice se dozvis
v Ethernet.HOWTO .

On Thu, 23 Jul 1998, Kubinec Stanislav wrote:
> 	1/ Vlastnim PC 200MMX s ATI Xpert na Work 4MB RAM AGP a nemohu dat dohromady X-ka.
> 		Mam nainstalovany RedHat Linux Release 4.2
> 		Mel jsem jadro 2.0.30, to jsme s pomoci zkuseneho LINUXare (resp. on a ja jen koukal)
> 		zmenili a zkompilovali na 2.0.35, ktere dle jedne rady by melo AGP karty podporovat.
> 		U mne to hlasi, ze nemuze najit tech 4MB ram, prip. kdyz mu to tam nandame na tvrdo,
> 		ze tu ramku menuze namapovat.
> 		Pokud nekdo vi, co s tim, budu velice vdecen, kdyz se mi ozve.
>
> 	2/ Druhy problem mam se sitovkou...
> [...]

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language