hloupy ghostscript nebo uzivatel?

Robert Follner follner na icl.cz
Čtvrtek Červenec 23 13:16:51 CEST 1998

On Wed, 22 Jul 1998, Ondrej Koala Vacha wrote:
> To je ponekud zavadejici. Ghostscript je prekladac postscriptu, a
> postscript jako jazyk umoznuje libovolne rozmisteni stranek na papir - podle toho,
> jak si to kdo naprogramuje, napr. pres matici concat. Takze chyba je v
> software, ktery postsrict produkuje ci ma produkovat, a ne v postsciptu.

Tak proc, kdyz to poslu z win95 na HP LJ 6MP (s internim postscriptem),
tak se to krasne vytiskne dve (pripadne ctyri) stranky na jedne,
zatimco kdyz to poslu na ghostscriptovou tiskarnu, tak to suse tiskne
jednu stranku na jednu stranku z tiskarny.
Rekl bych, ze to ukazuje na problem s ghostscriptem a nebo je to
rukama. Nema nekdo podobne zkusenosti? Nebo i jine?

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language