jak na cestinu v RH5.1 ?

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Pátek Červenec 24 00:14:53 CEST 1998

prosim vas, instaloval jsem si RH5.1 z muni.cz z adresare i386-cs

(predpokladam, ze je to nejaka modifikace pro instalfest s pocestenim)

system hezky pise cesky - i fortuny, ale neni mi jasne, jak psat cesky -
pri instalaci jsem si vybral latin2-prog klavesnici ale nejsem schopen
prijit nikde na to jak psat cesky - scroll-lock ani pause nic nedelaji.

Muze mi nekdo poradit ?
( je potreba spoustet nejake demony ? vsiml jsem si zminky o ucw a keymap
demonech pri konci instalace - majili se spustit apod)

Jak se vubec lisi adresar i386-cs od puvodniho (krome propojenych updates)
je tam lokalizace uz nejak zahrnuta i pod X ?
(vsiml jsem si, ze pri instalaci neco rval, ze
XKB-czsk-forcedIM-0.03-2.i386.rpm na radku tusim 1380 nelze najit a tudiz
instalovat ale jen to probliklo.
(myslim ze to bylo - balicek XKB-czsk-forcedIM v radku 1380 neexistuje)

Snazim se jiz sledovat pocestovaci uspechy RH dlouhou dobu ale stale mam
pocit, ze je v tom hrozny chaos - ani ze cteni ruznych README a HOWTO
nejsem moudry. Predpokladam (mozne ze mylne) ze na instalfestu jiz byly
pro RH5.1 vsechny kroky ucineny a dedukuji, ze to je prave v onom i386-cs
adresari. Co je treba ucinit ?

instalace XKB-czsk-forcedIM-0.03-2 se podarila teprve na konci kdyz jsem
zrusil /usr/share/locale/cs - a rpm si jej zase slinkovalo na cscz nebo
tak nejak. zmodifikoval jsem xf86config podle README nastavil do setenv
jazykove a znasilnovaci promenne  a stejne to nechodi.

BTW pokud se divate na www.fi.muni.cz a sledujete linky, na ftp roadmape,
tak se na linux vubec nedostanete - protoze jsou linky spatne

z http://www.fi.muni.cz/ftp/pub/linux tuknutim napr na adresar
distributions se dostanete na
http://www.fi.muni.cz/ftp/distributions

a tak to jde to libovolne hloubky - to pub tam chybi - je to otravne a
jedinna cesta je pres ftp://ftp.muni.cz/pub/linux

asi je neco spatne v konfiguraci apache - relativni adresar ?

omlouvam se ze jsem opet otevrel otazku cestiny, ale stale me to odmita
poslouchat.

BTW pri instalaci se zhruba v posledni tretine zhrouti obrazovka a popise
cervenymi fleky , ale instalace stale probiha.
Ve vyberu packagi jsem dal vsechny

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *