jak na cestinu v RH5.1 ?

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Červenec 24 14:35:01 CEST 1998

Petr Skoda wrote:
:
: system hezky pise cesky - i fortuny, ale neni mi jasne, jak psat cesky -
: pri instalaci jsem si vybral latin2-prog klavesnici ale nejsem schopen
: prijit nikde na to jak psat cesky - scroll-lock ani pause nic nedelaji.
:
	Nainstalujte si XKB-czsk-forcedIM-0.03-2.i386.rpm, prectete
si README a zaridtte se podle neho (uprava XF86Configu a LANG).

: Jak se vubec lisi adresar i386-cs od puvodniho (krome propojenych updates)
: je tam lokalizace uz nejak zahrnuta i pod X ?

	Je tam navic adresar local/ s lokalnimi vecmi. Pricemz obsah adresaru
local/RPMS/* je navic nalinkovan do RedHat/RPMS. Nektere veci
ale nejdou instalovat primo z instalacniho CD, protoze modifikuji data,
ktera patri X serveru (a X server, jak vite, se instaluje az uplne nakonec
po vsech balicich). Toto se tyka nekterych RPM baliku s fonty a XKB-czsk.
Takze tyto baliky jsou mimo strom local/RPMS (presneji v local/localization)
a je nutno je nainstalovat az dodatecne.

: (vsiml jsem si, ze pri instalaci neco rval, ze
: XKB-czsk-forcedIM-0.03-2.i386.rpm na radku tusim 1380 nelze najit a tudiz
: instalovat ale jen to probliklo.
: (myslim ze to bylo - balicek XKB-czsk-forcedIM v radku 1380 neexistuje)
:
	Jo. Zapomnel jsem zrusit odkaz na XKB-czsk-forcedIM
z RedHat/base/comps. Uz by melo byt OK.

: BTW pokud se divate na www.fi.muni.cz a sledujete linky, na ftp roadmape,
: tak se na linux vubec nedostanete - protoze jsou linky spatne

	Jo, tohle je spatne, ale nemam zrovna cas to opravit.
:
: BTW pri instalaci se zhruba v posledni tretine zhrouti obrazovka a popise
: cervenymi fleky , ale instalace stale probiha.
: Ve vyberu packagi jsem dal vsechny

	Tohle je myslim balik SSLeay nebo nektera z jeho casti.
Vypisuje cosi na standardni vstup misto chyboveho vstupu. Asi ho taky
z toho CD vyhodim (presunu z local/RPMS jinam).

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //