floating point,gcc,g77

Jiri Masik masik na nc25.troja.mff.cuni.cz
Pátek Červenec 24 14:57:28 CEST 1998

Cyril Fischer <fischerc na itam.cas.cz> writes:

> Umite krokovat program prelozeny g77 - neumim zkoumat obsah poli
> predanych do procedury a pod. Neexistuje nejaky tutorial - v standardni
> dokumentaci moc praktickeho neni.

	par poznamek k pouziti gdb na ladeni programu prelozenych
g77 je na
http://www-nc.troja.mff.cuni.cz/~masik/g77/main.html

	uvedu priklad - po nastaveni breakpointu na subroutinu s polem v
parametru

      SUBROUTINE travpv(lsim, ntrk, ich)
      LOGICAL lsim
      INTEGER ntrk, ich(mxtrack)

se gdb zastavi s hlaskou

Breakpoint 2, travpv_ (lsim=0x80f39b0, ntrk=0xbfffed04, ich=0xbfffe850)
    at dst.f:4118

obsah prvnich 5 prvku pole ich lze pak zjistit prikazem
x /5dw 0xbfffe850

melo by stacit i
x /5d ich
(print ich vypise $5 = (PTR TO -> ( integer (300))) 0xbfffe850)

	zbytek dotazu se tykal optimalizovaneho prekladu. ja vetsinou
optimalizaci pri prekladu nepouzivam, ponevadz poustim pomerne kratke
ulohy.	dival jsem se na mailing list egcs, jsou tam hlaseni nekolika
chyb pri zapnute optimalizaci, pokud se Vam podari nejake anomalni
chovani vypreparovat, zkuste napsat bug report. na chyby, ktere jsem
posilal na mailing list g77 jsem vzdy dostal do druheho dne odpoved a
do tydne patch.
	zdravi
		Jiri Masik