GIMP - Spatne ukladani .PNG ?

Michal Safranek SAFRA-MI na ddm.jhrnet.cz
Pátek Červenec 24 19:30:09 CEST 1998

Zdravim,
mam takovy problem:
stahl jsem si GIMP + GIMP Data Extras + .... tunu dalsich veci (ale
to je nepodstatne)
Jsem mile prekvapen kvalitou tohoto programu az na jednu malickost:
Nevim, zda jsem malo inteligentni, ci co, ale GIMP proste nechce
ulozit PNG obrazek (a mozna dalsi, kdo vi - zkousel jsem jen PNG)
jako transparentni. Misto toho mi transparentni cast zaplni cernou
barvou :(
Alfa-kanal tam mam, ale nechapu, jak ho prinutit, aby mi to ulozil
jako transparentni .... Dokaze mi nekdo poradit ?

Predem dik !
                     Michal Safranek
| Michal (Wayne-) Safranek, network administrator                         |
| safra-mi na ddm.jhrnet.cz || wayne- na jhrnet.cz                              |
| Motto: Windows ? Proc ne .... ale NE NA MEM PC !                        |