Dynamicke routovani

David Horky horky na econ.muni.cz
Sobota Červenec 25 14:15:34 CEST 1998

Zdravim vsechny,

Mam nasledujici problem: Disponuji 2 nezavislymi linkami (ruzni
poskytovatele) do Internetu. Chtel bych nakonfigurovat Linux jako
router pro obe linky tak, aby:

* Bylo mozne delit zatez na obe linky
* V pripade vypadku jedne se veskery provoz presunul na druhou a lokalni
sit zustala pro vsechny z internetu stale pristupna.

Je mi jasne, ze budu muset pouzit gated s nejakym dynamickym protokolem.
Nikde se mi vsak nepodarilo najit alespon podobny priklad teto
konfigurace. Muzete me prosim nasmerovat???

Ma nekdo zkusenosti s podobnou konfiguraci a jeji spolehlivosti? Nebylo by
lepsi vsadit na nejake $$$ reseni (cisco,...)

Predem diky za vsechny rady.

David Horky