Pismena s hacky v X

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Neděle Červenec 26 15:41:59 CEST 1998

Vim, ze si timhle dotazem koleduju, ze me nekdo zaskrti, ale risknu to.
Prestoze jsem zkompiloval pomoci localedef ceske locales tak, jak doporucoval
Yenya nekdy driv tady v konferenci, nefunguji mi pod Xkama pismena s hackama. Po
stisknuti hackovaneho pismena se proste nic nestane. Pro prepinani klavesnice
pouzivam utilitku kikbd pro KDE. Ze by byla nejaka chyba v mapach klavesnice,
ktere jsou k tomuto programku prilozeny? Pokud pujde o nejakou chybu v locales,
prosim o polopaticke vysvetleni, vubec nemam tuchu, jak locales funguji.

      S pozdravem
                                  Mike
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \