Pismena s hacky v X

voch voch na econ.muni.cz
Úterý Červenec 28 07:55:20 CEST 1998

On Sun, 26 Jul 1998, Michal Krause wrote:

> Vim, ze si timhle dotazem koleduju, ze me nekdo zaskrti, ale risknu to.
> Prestoze jsem zkompiloval pomoci localedef ceske locales tak, jak doporucoval
> Yenya nekdy driv tady v konferenci, nefunguji mi pod Xkama pismena s hackama. Po
> stisknuti hackovaneho pismena se proste nic nestane. Pro prepinani klavesnice
> pouzivam utilitku kikbd pro KDE. Ze by byla nejaka chyba v mapach klavesnice,
> ktere jsou k tomuto programku prilozeny? Pokud pujde o nejakou chybu v locales,

Hmm, rekl bych, ze je to dost mozne. Mapy jsem delal na RH 4.2 se starsi
verzi X-u, kde nebyly ty podivne problemy s tim, ze nefunguji pismena,
ktere jsou soucasne v ISO latin 1 a ISO latin 2. V soucasne dobe mam vsude
uz jen Debiany 2.0, kde jsou sice X 3.3.2, ale zase se mi nedari
zkompilovat kikbd a nemam cas si s tim ted hrat.

Nicmene se to patrne da vyresit tim, ze se symbolicka jmena znaku v mapach
klavesnice nahradi jejich hexakody.

> prosim o polopaticke vysvetleni, vubec nemam tuchu, jak locales funguji.

						Pavel Voch
You know you've achieved perfection in design,
Not when you have nothing more to add,
But when you have nothing more to take away.

				Antoine de Saint Exupery