Distribuce pro CDROM?

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Neděle Červenec 26 23:56:55 CEST 1998

   From: Petr Snajdr <pesna na didot.cz>
   Date: Fri, 24 Jul 1998 16:10:32 +0200 (MEST)

Dobry den,

   >    nevida zda neexistuje nebo jak by (za li by  )bylo obtizne
   > udelat instalci Linuxu vypalenou na CDROM, ktera by
   > z nej nabootovala, pripojila by si ho jako root fs a bezela na nem?
   > Premylim, ze si neco takoveho udelam, ale nechci ponici
   > moc medii :-)

Red Hat Software Inc. prodava distribuce s Live-filesystemem (a
dokonce myslim, ze i Slackware je v teto podobe k dispozici).

   > BTW: Nevite jak udelat na Linux ramdisk. Tedy myslim ramdisk, ktery
   > prezije teply restart. Premyslel jsem nad tim zda by to slo
   > (MacOS to umi). Jak je to na PC? Je pri resratu vycistena pamet nebo
   > ne? Co by na to povedel Linux/LiLo? (Ano, Mac umi nabootovat z RAM disku,
   > ktery pred tim vytvori)

Myslim, ze na multiuzivatelskych operacnich systemech na PC to nebude
mozne. Uzivatel nikdy nevi, kde presne (tj. fyzicky) data v pameti
jsou (zjednodusene). Ale samozrejme se mohu mylit.
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz