Patch na 2.0.35

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pondělí Červenec 27 12:29:55 CEST 1998

V poslednim dopise Petr Novotny pise:
> Dobry den,
>
> jsem jediny, kdo mel problemy s patchem na 2.0.35?
>
> Zdrojaky jsem mel 2.0.34 z kernel-source-2.0.34-1.i386.rpm (stazeno
> ze sunsite), patch.2.0.35.gz z muni. Pri patchovani mi selhal patch
> na defconfig (no pro me za me, ale nevim) a asi 4 souboru kolem
> aic7xxxx (readme, .c i .h). Je to tim, ze RedHat ty zdrojaky
> upravoval, nebo cim??? (Nastesti vubec nemam SCSI, takze to klidne
> pouzivam i bez toho.)

misto patche jsem pouzil primo kompletni zdrojaky 2.0.35

prestoze pro i386 prelozit slo, pro sparcy se mi to nepodarilo. nastavil
jsem ARCH=sparc a kompilaci spustil make. kde muze byt problem ?

samozrejme jsem napred provedl make xconfig, make depend, make clean a make
distclean

milan

p.s. apropo - zalozil jsem konferenci sparclinux na gvid.cz, doufam ze to neni
noseni drivi do lesa. prihlaseni na listserv na gvid.cz

a omluvte zdrzeni - neni to automat, je to jen clovek (i kdyz
sparclinux na gvid.cz uz listserv je, nema to jeste interface pro lidi)

milan

Milan Sorm  (aka Popelnik)    tel/fax/zazn: +420 5 46211083/46211311
office:  B205 - FI MU Brno    e-mail: sorm na fi.muni.cz
telefon: +420 5 41512348      web:    http://www.fi.muni.cz/~sorm/