Distribuce pro CDROM?

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pondělí Červenec 27 13:42:24 CEST 1998

   From: Petr Snajdr <pesna na didot.cz>
   Date: Mon, 27 Jul 1998 09:31:33 +0200 (MEST)

Zdravim,

   > Dekuji z ainformaci,a le nejsem si jist zda mluvime  o tom samem.
   > omlouvam se za nevedomost, ale neznamena 'zivy souborovy system' :-)
   > pouze to, ze je tam prepalena instalace z pevneho disku?
   > 	Opravdu po nabootovani z toho CDROM se spusti Linux
   > a prepne se / na CDROM?

ano samozrejme. Zbytek (napr. /tmp, /var apod.) samozrejme ne, ale
funguje to (na vlastni oci jsem to videl :-).

   > Co to ma spolecneho s multiuzivatelskym systemem ? :-)
   > Jak sam pisete - uzivatel nikdy nevi kde jsou data v pameti.
   > Presto mu to nebrani v praci s pevnym diskem, disketou
   > nebo dokonce RAM diskem. Potud tedy zadny problem neexistuje.
   > 	Pokud ovsem projdu fazi teplecho restartu systemu jsou
   > dve moznosti co PC udela:
   >
   > 	a, zresetuje obsah vsech pameti
   > 	b, necha to tak jak to je
   >
   > To je vec, kterou nevim. V pripade b, by nemusel byt problem pri startu
   > systemu se pokusit najit v RAM zda tam nekde neni RAM disk a pripadne
   > z nej i nabootovat.

Multiuzivatelske systemy jako napr. Linux prideluji pamet po strankach
(to je hodne zjednodusene, ale v principu to tak je) a system po
rebootu nevi, jak stranky poskladat po sobe, aby dostal souvislou
oblast (tedy Tvuj (myslim, ze jsme si tykali, zmenilo se neco?)
RAMDISK).
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz