zip parael na kernel 2-0-35

Jan Fego J.Fego na icl.cz
Pondělí Červenec 27 10:48:16 CEST 1998

Daniel Prynych wrote:

> Dobry vecer preji.
> Prisel jsem na takovou zajimavou vec.
> Nedari se mi rozbehnout zip na paraelnim portu pri jadre 2.0.35

Mne to funguje perfektne. Ma to i podporu pro EPP, komunikace se ZIP-kou
jsou znatelne rychlejsi, nez to bylo s 2.0.33.

> maximalne dostanu hlaseni ze jadro na sda4 nepodporuje blokove zarizeni.
>
> At prelozim jadro s s moduly nebo vse umistim do jadra (minim cast,
> kterou zip potrebuje)

Jake moduly mate prelozene? Ja mam scsi_mod.o, scsi_syms.o, sg.o, sd_mod.o
a ppa.o.V /etc/conf.modules mam uvedeno alias scsi_hostadapter ppa

> A pri pouziti ppa jako modulu, pri pokus o jeho natazeni se dozvim ze
> zarizeni je obsazene.

To vypada, jako byste mel podporu pro lp natvrdo v jadre. Nebo se vam nekde
vyskytuje insmod lp ci neco, co ten modul lp natahne do pameti a ten ppa se
uz nedostane na ten port. Zkuste lsmod, jestli to tam nesedi.Sdileni portu
mezi lp a ppa funguje az v jadrech 2.1.xx.

> Pri pouziti jadra 2.0.33 vse chodi normalne, tam je zip  detekovan, a
> jako /dev/sda4 si ho prihlasim.

Presne takhle mi to funguje. S jadrem 2.0.35 na RH4.2 i RH5.1.

        Honza