zip parael na kernel 2-0-35

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Neděle Červenec 26 21:59:15 CEST 1998

Dobry vecer preji.
Prisel jsem na takovou zajimavou vec.
Nedari se mi rozbehnout zip na paraelnim portu pri jadre 2.0.35
maximalne dostanu hlaseni ze jadro na sda4 nepodporuje blokove zarizeni.

At prelozim jadro s s moduly nebo vse umistim do jadra (minim cast,
kterou zip potrebuje)
je vse stejne, pri startu nedokaze jadro na paraelnim portu detekovat
zadne zarizeni.
A pri pouziti ppa jako modulu, pri pokus o jeho natazeni se dozvim ze
zarizeni je obsazene.
Pri pouziti jadra 2.0.33 vse chodi normalne, tam je zip  detekovan, a
jako /dev/sda4 si ho prihlasim.
Zkousel jsem to cely dnesek na dvouch pocitacich. Ale nepovedlo se mi na
2.0.35 "paraelni" zip
zprovoznit.

Setkal jste se nekdo uz s timto problemem.

Dan