Apache 1.2.6 & PHP3 & Czech module

Cyril Franko franko na pvt.sk
Úterý Červenec 28 09:43:49 CEST 1998

>Nejak to nemohu prelozit .....
>tedy stahl jsem si ke vsemu zdrojaky a postupoval podle
>'navodu' ...
>Problem vidim mezi Apachem a PHP3, kde az pri
>linkovani (httpd) *.o dochazi k chybovym vypisum na adresu
>prave modulu 'mod_php3.o' a jeho 'lib_php3.a'.
>Jde mi hlavne o to, aby php3 umela dbf soubory a mysql.
>
>Zkousel to nekdo uz prelozit ze zdrojaku ?
>
>Dik.

ja mam Apaca 1.3.0 + PHPcko 3.0 a MySQL 3.21.32a a po urcitych tazkostiach
sa mi to podarilo rozchodit.
Pri kompilacii som postupoval nasledovne resp. podla postupu na adr:
http://linux.mikroservis.cz/apache.html
1. MySQL - v pripade ze uz bolo skompilovane, odporucam zmazat zdrojovy
adresar a rozbalit nanovo MySQLko (vlastna skusenost pri kompilacii s
podporou cestiny)
   ./confiruge --help
   ./configure s potrebnymi nastaveniami atd. (ja som to nakonfiguroval
./configure --with-charset=czech)
   make
  make install
.... a malo by to byt OK
2. PHPck 3.0 tam neboli vacsie problemy
  ./setup a odpovedat na otazky
              moja instalacia ...
Build as an Apache module? ('yes', 'no' or dir) [no] : yes
Enter Apache base directory [/usr/local/etc/httpd] : zdrojovy_adresar_apaca
MySQL support? ('yes', 'no' or dir) [no] : yes
Enter MySQL install directory [/usr/local/] : /usr/local/             ----
myslim ze tento alebo /usr/local/bin

ja som pouzil standardny
Default config directory? (dir) [/usr/local/lib] : /usr/local/lib
Default safe mode exec dir? (dir) [/usr/sbin/php-bin] : /usr/local/php-bin
Compile with debug information? (yes/no) [yes] : no
3. Apache - tu je rozdiel medzi 1.2.6 a 1.3.0, 1.3.0 je v pohode takze ju
odporucam
    je treba si precitat   subor README.configure odsek Apache and PHP a
postupovat podla neho
ja som to kompiloval takto
How you can install Apache with a statically linked PHP:

    $ gunzip <apache_1.3.X.tar.gz | tar xvf -
    $ gunzip <php-3.0.tar.gz | tar xvf -
    $ cd apache-1.3.X
    $ ./configure --prefix=/path/to/apache
    $ cd ../php-3.0
    $ ./configure --with-apache=../apache-1.3.X
    $ make
    $ make install

    [optionally you now have the chance to prepare or add more
     third-party modules to the Apache source tree]

    $ cd ../apache-1.3.X
    $ ./configure --prefix=/path/to/apache \
                  --activate-module=src/modules/php3/libphp3.a
    $ make
    $ make install

mod_czech do apaca nemam takze som to nekompiloval...

S pozdravom Cyril Franko
franko na pvt.sk