printcap - presmerovani tisku do jine fronty

Vyhnalek Petr vyhnalek na alef.mpo.cz
Úterý Červenec 28 09:47:20 CEST 1998

Dobry den,
	mam nadefinovane dve fronty a v jedne mam nastaveny vstupni filtr.
Jeji vystup bych chtel presmerovat do druhe fronty.

V archivu konference jsem neco nasel, ale nejak mi to nefunguje.

Prikladam vypis /etc/printcap
--- cut --
##PRINTTOOL3## LOCAL ljet4 600x600 a4 {} LaserJet4 Default {}
net:\
        :lp=/dev/null:\
        :sd=/var/spool/net:\
        :if=/var/spool/lpd/nprint-script:

##PRINTTOOL3## LOCAL ljet4 600x600 a4 {} LaserJet4 Default 1
psnet:\
        :sd=/var/spool/lpd/lp2:\
        :mx#0:\
        :sh:\
        :lp=|lpr -P net:\
        :if=/var/spool/lpd/lp2/filter:

Z tiskarny psnet bych chtel presmerovat tisky na tiskarnu net. Filtr se
provede, ale soubory zustanou ve spool directory tiskarny psnet, tj. v
/var/spool/lpd/lp2.

Samotna tiskarna net funguje, tak, jak ma.

Prosim poradte.

Diky.
---
Petr VYHNALEK