Nahradne riesenie

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Úterý Červenec 28 19:14:48 CEST 1998

On Tue, 28 Jul 1998, Milan Sorm wrote:

> Zrovna v pripade FoxPro bylo na miste pouzit spojku 'a'. NA Foxce se da
> stavet cokoliv, co neni SQL.

Tim mate namysli to, ze SQL je ve FoxPro nepouzitelne a to
ostatni staci k napsani cehokoliv? Chapu to spatne?

Zkuste http://www.xnet.com/~blatura/linapps.shtml
http://www.linuxcentral.com, http://www.linux.org,...etc.

> da se snad vzit rozhrani pro DBF a zkusit na to jit pomoci perlu (ma pomerne
> slusnou vyjadrovaci schopnost). to by resilo otazku programovani. ale neni

perl ma mozna slusnou vyjadrovaci schopnost,ale asi je
o kategorii software vedle. Navic me prijde jako docela
neprehledny jazyk (bohuzel hodne lidi si na nej zvyklo)

> to komplexni balik jako Foxka. a ani by to nebylo tak rychle.

Otazka je nejenom co od toho pozadujete,ale jak cemu rikate.
rychly? Vyvoj? Hotova Aplikace? Proc si to myslite? Podle ceho?

Jinak nevim. Pro nenarocne pouziti bezi snesitelne i na 16 MB
treba MySQL a tezce pochybuji, ze bude pomalejsi nez FoxPro :)
Mam pocit, ze data do nej snad jdou dokonce naimportovat z DBF
nebo neni problem napsat jednouchy program, ktery to udela :-)
	Trochu o necem jinem je pak GUI. Zatim mi jako
nejlepsi prijde Gtk (jde s nim mam pocit pracovat i ze zmineneho Perlu
nebo Pythonu).

S pozdravem
	Petr Snajdr